معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

ممیزی سریال «بیست‌کووید» در حد چند پلان

  • کد خبر: ۲۱۰۶۷۴
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
ممیزی سریال «بیست‌کووید» در حد چند پلان
علی گورانی تدوینگر سریال «بیست کووید» درباره چالش‌های تدوین این اثر که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود سخن گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی گورانی تدوینگر سریال «بیست کووید» درباره چالش‌های تدوین این مجموعه تلویزیونی که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود گفت: قصه سریال «بیست کویید» درباره سیر تحول مثبت کاراکتر اصلی داستان است که در بستر اتفاقات چند سال گذشته و همه‌گیری ویروس کرونا رخ داده و روایتی کمدی دارد. به دلیل همکاری قبلی که با این تیم داشتم، برای تدوین این سریال با من صحبت شد. به این ترتیب خرداد ماه ضبط سریال آغاز و تا الان ۳۱ قسمت نهایی و آماده پخش شده است.

این تدوینگر درباره نحوه همکاری با تیم سازنده بیان کرد: تدوین سریال به صورت همزمان پیش رفت که قطعاً این مدل کار به صورت همزمان با گروه تولید، برای شخص تدوینگر پروسه‌ای سخت و طولانی است. وقتی هم‌زمانی با پخش هم داشته باشد که سختی آن توأمان است، ولی مزایای تاثیرگذاری برای تیم سازنده اثر دارد، زیرا به صورت روزانه، خروجی خود را می‌بینند و امکان و زمان اصلاح و تغییر برای آن‌ها فراهم است.

گورانی همچنین درباره شرایطی که بعضا با ممیزی یک اثر در زمان پخش ایجاد می‌شود، توضیح داد: بالاخره ممیزی بخشی از عملکرد سازمان‌های سیاست‌گذاری مثل صدا و سیما است، ولی در مورد سریال «بیست کویید» ممیزی به شکل مرسوم و قابل توجه وجود نداشت. ممیزی ما در این مجموعه، تنها در حد چند پلان بود که آن هم به روایت کلی داستان سریال، خدشه‌ای وارد نکرد.

تدوینگر سریال «بیست کووید» در پایان گفت: البته که به هر حال یک تدوینگر باید بتواند با این مصایب به‌گونه‌ای کنار بیاید که مخاطب متوجه اصلاحات اتفاقی در خروجی کار نشود. با این همه معمولا کسی متوجه زحماتی که تدوینگر کشیده است نمی‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->